Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.

Více informací
Základní škola a Mateřská škola Barvířská Liberec

Důležitá sdělení - ředitelské volno

Poslední výlet

Ve čtvrtek 23.6. jsme se společně  s paní učitelkou Gajdošovou a Dobrovolnou vydali na náš poslední výlet. Vyrazili jsme na Malou Skálu a náš hlavní cíl byl sjet řeku Jizeru.

Největší problém nastal už na nádraží v Liberci, kdy jsme nevěděli, jestli nás vůbec pustí do vlaku (České dráhy jsou vždy zábavné :-)), nakonec se vše ale vyřešilo a mohli jsme vyrazit. Vlakem jsme dojeli až na Malou Skálu, kde jsme vystoupili a vyrazili do kempu. Zde jsme se ubytovali, přesněji postavili stany, které jsme si sebou přivezli. A poté jsme už vyrazili na vodu, všichni z nás se toho ze začátku trochu báli, ale paní učitelky nám ukázaly, že se není, čeho bát, a tak jsme po "námořnické" instruktáži vyrazili sjet náš cíl. Když jsme úspěšně dojeli až do Dolánek, tak jsme si zde vypůjčili koloběžky, na kterých jsme vyrazili zpátky do kempu. Poté jsme si všichni zašli pro pizzu a večer jsme opékali buřty. Další den jsme ráno složili stany a vyrazili na náš poslední výšlap na vyhlídku Pantheon a na zříceninu hradu Vranov. Všichni jsme už za ty dva dny byli pořádně unavení, a tak bylo na čase vyrazit domů. Došli jsme zpět na nádraží a odtud dojeli vlakem až do Liberce. I když to byl náročný výlet, tak jsme si ho všichni maximálně užili a budeme na něj dlouho vzpomínat.