Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.

Více informací
Základní škola a Mateřská škola Barvířská Liberec

Důležitá sdělení - Velikonoční prázdniny a informace k ZÁPISU do 1. ročníku 18.4.2024

Škola v přírodě 2018

1. DEN - 14. 5. 2018

Cesta z Liberce nám v rychlíku utekla jedna báseň, poté jsme v Železném Brodě přestoupili na místní autobusovou linku do Koberov, kde jsme pak vystoupili. Čekala nás 25-ti minutová vycházka až na Hamštejnský hřeben, kde už byly nachystané pokojíčky a zavazadla.

K obědu byla zeleninová polévka s kapáním, jako druhý chod - kuře s bramborem.

Po odpoledním klidu jsme se vypravili na Suché skály - asi 4 km po červené, kde jsme měli i nečekaný výklad od opravdových horolezců a mohli si prohlédnout horolezeckou výzbroj.

K večeři byly Boloňské špagety.

Dětem se ani malinko nestýská a těšíme se statečně na další den. Držte nám palce ať nám vydrží pěkné počasí.

Zdravíme všichni z Hamštejna, Vlasta, Markéta a všichni odvážní výletníci z 2. A.

2. DEN - 15. 5. 2018

Dnešní den se nesl v duchu krátkých vycházek  po okolí. Dopoledne jsme pomohli skřítkovi Pidifousovi hledat drahé kameny.

Velkým překvapením pro děti byla dnešní pošta od rodičů. Dnes jsme také psali pohledy a dopisy, snad do pátku dorazí.

K obědu jsme si pochutnali na svíčkové s knedlíkem.

Odpoledne jsme vyrazili na šiškový turnaj a stavění domečků do lesa. Cestou zpátky nás potkal místní chlapec Šimon a rád se s námi podělil o zajímavé informace o slepýšovi, kterého měl s sebou.

K večeři nám kuchaři připravili výtečnou rýži s masovou směsí.

Poté následoval krátký fotbalový zápas Koberovy versus Hamštejn. Dnešní večer jsme zakončili krátkými zprávami našich nových moderátorských dvojic.

Těšíme se na zítřejší výlet. Právě se ukládáme do postýlek.

Zdraví Vás všichni z Hamštejna.

3. DEN - 16. 5. 2018

Ráno jsme se probudili do deštivého dne, ale kupodivu na nás čekalo překvapení. Paní správcová hradu Rotštejna přijela za námi a slíbený výklad s pověstí a ukázkou Černého rytíře jsme si užili ve společenské místnosti a v suchu. Mohli jsme si vyzkoušet, jak se zachází s rytířským mečem a co takový rytíř má na sobě a proč.

K obědu jsme měli hovězí vývar s nudlemi a bramborovou kaši se sekanou.

Po odpoledním klidu se umoudřilo počasí a vypravili jsme se nakonec na zříceninu hradu Rotštejna a do Klokočských skal. Po cestě jsme si zahráli koncert na stébla trávy a na stonky pampelišek.

Po výletě jsme se všichni těšili na výbornou večeři - buchtičky se šodó.

Sice k večeru bylo již opět pod mrakem, ale neodradilo nás to od krátkého sportování na našem hřišti u penzionu.

Dále následovala dnešní pošta od rodičů, při rozdávání bylo opět veselo :-).

Závěrečná tečka večera byly skvělé zprávy od talentovaných moderátorů. Opravdu jsme se hodně nasmáli.

Zdravíme z Hamštejna již potřetí....utíká nám to tu opravdu rychle.

4. DEN - 17. 5. 2018

Hlásíme se z Hamštejna, dnes trochu později než obvykle, ale přece jenom. Právě někteří z nás před malou chvilkou zdolali stezku odvahy, která byla dobrovolná.

Závěrečný večer jsme náležitě oslavili a odměnili.

Dnešní dopoledne jsme vyplňovali kvíz o Českém ráji a po dobrém vydatném obědě nás čekal výlet na nejvyšší vrchol - Kozákov. Počasí s námi dnes trouchu laškovalo, ale přesto jsme si výlet užili.

Již jsme skoro zabalili všechny kufry a těšíme se na zítřek.

5. DEN - 18. 5. 2018

Dnes nás čeká ještě příjemný krátký výlet na Malou Skálu, odkud pojedeme vlakem v odpoledních hodinách zpět do Liberce.

Čekejte nás po půl třetí před školou.